Spm rundt lakkarbeid utført av verksted

Anbefalte innlegg

Har hentet ut A6'n min fra Lakkering i dag, var reklamasjon på rustgaranti reparasjon som ble utført for ca 2 år siden, tydeligvis ikke godt nok utført arbeid i og med at rusta på taket kom tilbake. Når jeg kom hjem med den så jeg at denne gangen har de latt være å ta av antenne foten på taket men bare maskert denne (og knapt nok det) før de lakkerte taket. Dette har jo da selvfølgelig medført at det er en ubrutt lakk flate mellom taket og den nederste delen av antennefoten. Er dette fagmessig bra utført arbeid ? Og hva kan i verstefall skje den dagen jeg av en eller annen grunn skal skru av antennefoten ? Vil det gå helt bra eller kan jeg risikere å rive med biter av lakken på taket ? Skal uansett innom dem som har utført jobben i morgen, da lista i tak renna ikke er blit festet godt nok, og nå står rett ut forran på bilen : mad : så synes det kan være greit å vite hva andre mener om dette, er det bare jeg som er sær og henger meg opp i småting, eller er dette dårlig utført arbeid ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er ikke jeg noen ekspert på området men, høres mest ut som latskap at dem har gidda å skrudd av antenna

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørest sløvt ut....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dårlig utført arbeid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Antenna skal iallefall av når det er garantijobb, alt skal også festes og se ut som når den kom fra fabrikk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke jeg funnet meg i ihvertfall!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.