Hva er forskjellen på disse?

Anbefalte innlegg

Ser disse to felgene her er like i utseende, men pris er annerledes, og eneste forskjellen er innpress. Har lest litt rundt men skjønner egentlig ikkje kva dette betyr. Kva passer min bil, og kva gjer ikkje, og kvifor passar ikkje det eine settet?

 

Originalt på min Audi 80 CAB 4/108 38 57,1

 

 

ATP

7X17 ATP SPACE 4/108 ET35 67,1

Mer enn 20 st på lager.

 

Antal:

480NOK

Ekskl. moms: 384NOK

1920NOK/4 st

 

 

 

ATP

7X17 ATP SPACE 4/108 ET10 65,1

Kun 9 st på lager.

 

Antal:

806NOK

Ekskl. moms: 645NOK

3226NOK/4 st

 

 

Takk for hjelpa :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forskjellen ligger i hvor langt de bygger ut fra anleggsflata på bremseskivene. ET 10 blir helt latterlig på denne bilen; smale felger som bygger langt ut. Overlat disse til folk med yrkesbil fra PSA:).

 

Du er heldig, ettersom det billigste alternativet er det som er egnet for bilen din:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senterhull er vel også forskjellig? 67,1 vs 65,1...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senterhull er vel også forskjellig? 67,1 vs 65,1...

 

Det er naturligvis helt korrekt:). Men ettersom vår venn uansett må ha sentreringsringer (som jeg tar for gitt at kan skaffes hos leverandøren av felgene) regna jeg ikke med at dette var en altfor betydelig forskjell for ham;). Dog skal rett være rett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.