Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det finnes firmaer i Bergensormådet som reparerer bilseter? Skinn/Stoff?

Alcantaraen på mine S-line seter til A4 b7 har revnet litt der som den utdragbare lårstøtten på setet sitter.

Gjelder begge seter fremme, andre som har problem med dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

møller selger da dette nytt vel?..blir sikkert ikke dyrere...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

møller selger da dette nytt vel?..blir sikkert ikke dyrere...

 

Hmm er det mulig og demontere alcantaraen i midten av setet? Eller må du bytte hele trekket med både skinn og alcantara da? Er helt grønn på dette :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Zorba i Åsane trekte opp igjen førersetet mitt. Veldig fornøyd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Zorba i Åsane trekte opp igjen førersetet mitt. Veldig fornøyd.

 

Ok, var dt dyrt om eg kan spørre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, var dt dyrt om eg kan spørre?

 

Betalte 2000,- for venstre sidestøtte på sportsseter. Den typiske plassen. :)

 

Leverte da seterygg løst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det greieste er å ligge unna Zorba. Jeg ar forhørt meg en del om dette og alle i Porsche klubben skyr de som pesten etter en del dårlige erfaringer.

Har han karen fra Det derre Hus og Hjem på TV2 med hun Bergesen, ligger oppi Natlandsveien:

A K Walløe Møbeltapeserer AS

Kolstien 4, 5097 Bergen

Tlf 55 27 05 47

De skal være meget bra.

Og så er det en utlending i Fabrikkgaten, han tok setene i forige Porschen min, og det var fantastisk bra. Han byttet bare ut deler av setene, som sidestøtter og sitteputer. Så nytt ut alt, og holdt meget høy finish. Tror det kostet 6 lapper fro begge setene. Det ble gjort før jeg kjøpte den, så er litt usikker på hvor mye arbeid å pris. Aner ikke navnet på han, men gaten er ikek så stor, skal være fullt mulig å finne han.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det greieste er å ligge unna Zorba. Jeg ar forhørt meg en del om dette og alle i Porsche klubben skyr de som pesten etter en del dårlige erfaringer.

Har han karen fra Det derre Hus og Hjem på TV2 med hun Bergesen, ligger oppi Natlandsveien:

A K Walløe Møbeltapeserer AS

Kolstien 4, 5097 Bergen

Tlf 55 27 05 47

De skal være meget bra.

Og så er det en utlending i Fabrikkgaten, han tok setene i forige Porschen min, og det var fantastisk bra. Han byttet bare ut deler av setene, som sidestøtter og sitteputer. Så nytt ut alt, og holdt meget høy finish. Tror det kostet 6 lapper fro begge setene. Det ble gjort før jeg kjøpte den, så er litt usikker på hvor mye arbeid å pris. Aner ikke navnet på han, men gaten er ikek så stor, skal være fullt mulig å finne han.

 

Takk for infoen Espen :) Eg får ta en runde og fohøre meg litt på disse når eg kommer hjem fra ferie :) Btw, du har ikke tilfeldigvis bodd ute i Bøvågen, eller vært mye på besøk hos en bestefar eller noe sånt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer veldig bra det Jon :) Vi har truffet hverandre mange ganger tidligere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er deg ja :) kjekt og høre fra deg etter gammelt. Stiller du på treff på tirsdag? Hadde vært morro og slå av en prat etter gammelt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.