#1 Skrevet Juni 30, 2011 (endret) legger ut jobber jeg gjør ger fortløpende 06' Audi A6 2,0 tdi (Egil Steneberg) 98' Audi A4 TsQ aka "tvillingen" (Vivian Aaskjær) 98' Saab 95 2,0t 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 1, 2011 Ble bra det der! Kan du ta et bilde når du står sånn og polerer din bil? hehe:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2011 takk haha nei trenger heller ikke stå sånn da, for da rekker jeg oppå taket når jeg står på bakken nådde ikke til midten av taket på a6'n da jeg sto på bakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2011 takk haha nei trenger heller ikke stå sånn da, for da rekker jeg oppå taket når jeg står på bakken nådde ikke til midten av taket på a6'n da jeg sto på bakken hehe.. Rart det der: rolleyes Hehe.. det problemet har jeg også ganske ofta da jeg ikke når så høyt opp på tommestokken:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 6, 2011 tok denne litt på sparket og hadde ikke planlagt å bruke så mye tid på den, men vill ikke etterlate et dårlig resultat 98' Audi A4 TsQ aka "tvillingen" (Vivian Aaskjær sin) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 8, 2011 nice nice mye tar du for no sånt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 8, 2011 ca. 1500 kommer an på hvor mye som skal gjøres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 2, 2011 Tar du hjemmebesøk også eller? I såfall skal du få komme å ta Bimmer'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 2, 2011 Hvor mange timer bruker du på en jobb til 1500kr, og hvor mange steg er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 20, 2011 oi, har ikke sett her på lenge Tar du hjemmebesøk også eller? I såfall skal du få komme å ta Bimmer'n kan nok ordnes det problemet er bare det at det tar så lang tid, men kan klare det på 2 dager i en helg Hvor mange timer bruker du på en jobb til 1500kr, og hvor mange steg er det? 15-20t = dårlig timesbetalt . Og enda så kunne jeg brukt mye mere tid egentlig, er hvor lenge jeg kan ha bilen som setter grensa hvor nøye jeg kan være og hvor mye jeg kan gjøre kommer an på hvor mange steg som er nødvendig, men vanligvis 2-3 steg (hender jeg går over ett panel 2-3 ganger på "ett steg") 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 20, 2011 ny bil tatt S&S 98' Saab 95 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...