#1 Skrevet Mars 22, 2005 Sitter og kjeder meg og surfer litt på scircco.....tror ikke alle her har blitt postet før, så her kommer det uansett. Får aldri nok scirocco:D DISCLAIMER: SIer ikke at jeg liker alle disse bildene, mye skjending av bil ute og går:D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2005 et par til......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2005 lei no?...litt til;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2005 åååh!! Rocco er så fiiiin bil Må jo si at noen av disse trans-formers'ene var helt på trynet, men noen av de siste var driiiiitfine Takk for bilder!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2005 bring it on... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 22, 2005 siste for i kveld...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 22, 2005 Må jo si at noen av disse trans-formers'ene var helt på trynet, men noen av de siste var driiiiitfine Takk for bilder!! Ja, som sagt er det mye rare ideer ute og går...... Dette var de mest extreme jeg fant... Må nesten quote meg selv og vise min favoritt: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 22, 2005 Tek meg den friheit til å legge ut eit bilde eg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 23, 2005 Mye her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 23, 2005 Jeg vet ikke om det har en sammenheng, men de første bildene, det vil si de hårreisende stygge, alle sammen har tsjekkiske skilt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 23, 2005 Ja, den røde, var jo bare "Back To The Future" x100... Var ikke meningen å poste fine roccoer, bare roccoer av alle slag..... Nå er jo det slik at ikke alle mennesker i verden er pene heller, men vi kan jo ikke kaste de, le av de, eller gjemme de bort? Fortsett å post dere som har... De første roccoene fant jeg på http://www.autotuning.cz så det forklarere likheten..... (mye dårlig smak i Tsjekkia gitt....) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 23, 2005 Her har vi en fæl en.... 62 andre Sciroccoer i alle mulige tilstander fra original til ødelagt finnes her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 23, 2005 Herlig side....... et par av de tøffe derifra: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 23, 2005 Orker dere mer?? :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 23, 2005 ................................ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 23, 2005 ______________________ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 23, 2005 __-_-___--__ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 23, 2005 ..................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 23, 2005 ...................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 23, 2005 .................. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 23, 2005 Får henge meg på jeg også da. Pene vil jeg ikke si at de er.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 23, 2005 Ett par til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 23, 2005 ..................................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 23, 2005 .......................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 23, 2005 ........................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...