Anbefalte innlegg

Noen som har hatt problemer med å lufte kjølesystem på VR6 12V? Mener jeg har luftlommer i systemet. Får ikke de ut bare ved å fylle opp systemet og la det lufte seg selv ut eksp. tank. Kjenner fysisk på slanger at det er luft inn og ut fra varmeregisteret. Alt har vært helt tomt for væske, inkl varmeregister. Hører surkling i varmeregister når jeg stanser motor.

Har noen prøvd fylleverktøy hvor en bruker vakum for å fylle systemet? Ser de selger på Biltema, men er lei av å kjøpe spesialverktøy der som aldri funker....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm har aldri hatt problemer med å luft vr6 min, selv om vært tomt. Kjør den god å varm og ha varme i bilen på fult

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er lufting på rør fra termostat til vannpumpe. Aldri brukt det men..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er lufting på rør fra termostat til vannpumpe. Aldri brukt det men..

Det er vel tapping...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg fikk den til nå i sted. Hevet eksp. tanken og hadde lokket av. Fikk kjørt den god og varm, var sikkert litt pysete her om dagen da tempen steg mot 100 grader så da stengte jeg av litt tidlig. Ingen surkling når jeg stoppet motor i sted.

Hva driftstemp har dere på kjølevæske på deres vr6?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel tapping...

Stemmer det at dette er til tapping

Tror jeg fikk den til nå i sted. Hevet eksp. tanken og hadde lokket av. Fikk kjørt den god og varm, var sikkert litt pysete her om dagen da tempen steg mot 100 grader så da stengte jeg av litt tidlig. Ingen surkling når jeg stoppet motor i sted.

Hva driftstemp har dere på kjølevæske på deres vr6?

Ikke noe uvanlig at den ligger på 100 og gjerne litt over, også 100 grader på olja. Dette er veldig varme motorer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.