#1 Skrevet Juli 1, 2011 Noen som skal dit imorgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2011 Var på Dokka Gatebiltreff, av det jeg så, var det 3 stk fra klubben der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2011 Og hvem var det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2011 Jeg var i hvertfall der... både med passaten og "gullet": 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2011 Så det var du som kjørte den ja, Ikke helt orginal vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 3, 2011 orginal 1,9s i den:P hehe.. 3.0l v6 sugemotor, smidd innmat, vasse kammer, max porta topper, stivere ventilfjærer, separate spjeldhus, rustfrie grenrør, electromotive sprut, 3" eksos ++.. 254hk og 292nm på hjul.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 3, 2011 Jeg så jo ganske lett at det ikke satt en orginal 1.9s i den for å si det sånn Den flytta seg greit nok så det ut som i forhold til et par bmw'er som var utpå f.eks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 3, 2011 Hadde jeg bare greid å holde meg på banen så.. gikk bra helt til horna ble så store att jeg absolutt måtte begynne å bruke 3gir over kulen og inn i breisladd svingen:D hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 3, 2011 Hehe, ja det ble plutselig veldig fort stopp på deg fikk med halve sandfella ut på banen igjen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 3, 2011 Hehe, verste var att det lå 40kg med sand i motorrommet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 3, 2011 Hehe, det tviler jeg ikke på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 3, 2011 Hehe, verste var att det lå 40kg med sand i motorrommet.. Greit nå som det faktisk er sand i sandfella på dokka var verre før når det var kampesteiner: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 3, 2011 Da hadde det gått til helve*** 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 3, 2011 Da var vi fire da, 2 passat og 2 audi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 4, 2011 Tenkte ikke over at det var to passater der jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 4, 2011 he he, jeg sto ved siden av en Audi mener den var rød? sto langs skogkanten til venstre når du kom inn på parkplassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 4, 2011 Ja ved siden av den med svart panser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 4, 2011 Jeg var der Som tilskuer sammen med min 8år gamle motorinteresserte datter Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 4, 2011 Ja ved siden av den med svart panser? det stemmer det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...