Hvilken lakk til og lakkere bakrute i cabriolet?

Anbefalte innlegg

Har en 97 Audi Cabriolet, der bakruten er temmelig missfarget og helt ugjennomsiktelig, tenkte og bytte ut denne etterhvert, men har lyst og prøve og sote den på et vis, med spray lakk eller noe lignende. Noen med tips til hva som kan brukest, og som tåler at den bøygest/brettest når eg tar av taket. :)

48_-914236120.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har tips til hva som kan brukest?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solfilm?

 

Det er plastrute i disse, regner jeg med? Om den ikke har sprekker og den slags skader, så kan du jo få rubbet og polert den opp igjen, på lik linje som det gjøres med lykter:) Ikke det svaret du var ute etter, men skal du lakkere må du jo bruke lakk og grunning som er beregnet for plast, ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema har en solfilm som man legger på tørt, den er helt myk og elastisk og henger på ved hjelp av statisk spenning. Sikkert ingen gode løsninger her foruten å gå til en kalesjemaker og få byttet ut plastruten, men hadde prøvd med den filmen før jeg hadde gått løs med soting på sprayboks iallfall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.