Anbefalte innlegg

Hei, tenkte jeg skulle skifte fjærer på bilen min idag, det er en audi a4 97mod... har aldri gjort detta før på audi.. er det vanskelig eg er det noe heg bør passe på????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, tenkte jeg skulle skifte fjærer på bilen min idag, det er en audi a4 97mod... har aldri gjort detta før på audi.. er det vanskelig eg er det noe heg bør passe på????

 

 

Bak er det veldig enkelt.. 2 skruer med 13 hode øverst på dempertårnet inne i bilen + en bolt med 16mm nederst.. Foran skal jeg skifte til helga tenkte jeg, men går ut ifra at det er ca det samme der også.. et par skruer i motorrommet + en som klyper fast demeren nederst...

 

Når du skifter bak lønner det seg og jekke opp hele bilen bak, og ta av begge dempera.. Når du skal ha det på igjen, setter du demperene inn med bolten nederst og jekker opp bakstillinga mens du passer på at de kommer riktig på plass oppi dempertårnet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.