#1 Skrevet Juli 2, 2011 Heisann! På min Passat 2007 er det vanlig cruisekontroll. Noen som vet hvordan det er å ettermontere adaptiv cruisekontroll? Vet at adaptiv cruisekontroll er tileggsutstyr, så det bør vel være mulig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2011 Det hadde vært tøft om det er mulig. Da slenger eg meg på og:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2011 Alt lar seg gjøre, vi snakker bare om penger. Å bygge ut til ACC krever inngrep i bremsesytemet, da ACC også bremser automatisk. Bortsett fra det, trenger du bare sensoren i VW-merket, et nytt merke og høyst sannsynlig en ny kontroller. Lykke til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2011 Det var lite info om dette på google, så tyder på at dette er kosbart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 8, 2011 Funnet ut noko om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 8, 2011 jeg har sjekket litt rundt dette. de delene som trengs er : *radaren foran *nyttemblem froan *ny styreenhet *koding *nye ledninger og trekking av disse det er en rimelig stor jobb som jeg valgt å legge på hylla. tipper bare styreenheten du trenger her er fort mellom 3000-5000 kroner (visst man ikke finner den i tyskland da) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 9, 2011 Oki dok, det var litt synd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...