Noen data kyndige som vil ta en titt på PC'n min?

Anbefalte innlegg

Noen hidden kyndige som har lys til å titte litt på PC'n min? MSN fungerer ikke lenger og hiddenn henger seg opp hele tiden og bruker LAAAAAAAAAAAAAANG tid på alt den skal gjøre.

 

Har prøvd å slette hele MSN og laste den inn på nytt men det går ikke det heller. Hver gang jeg skal bytte side eller leste opp en ny side så får jeg opp feilmeldinger etc. Har prøvd å tibakestille hiddenn til ett tidligere tidspunkt også uten at dette har hjulpet noe. Frykter jeg har fått noe virus eller lignende: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bærbar eller stasjonær? vet du hva modellen heter?

 

Har disken sata-tilkobling, kan jeg sikkert dytte den inn i en av maskinene mine og se om jeg får ryddet opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en stasjonær HP maskin. Sata vet jeg ikke hva er men Kristian Halvorsen har sakt han skal ta en titt på den. Så da lar jeg han gjøre ett forsøk først så får vi se hvordan det går.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en stasjonær HP maskin. Sata vet jeg ikke hva er men Kristian Halvorsen har sakt han skal ta en titt på den. Så da lar jeg han gjøre ett forsøk først så får vi se hvordan det går.

 

Er det en stasjonær så er det mest sannsynlig sata, med mindre den er 10år gammal :P Kristian fikser nok biffen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en er ikke 2 år gammel engang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger nok en formatering :) Du har lisensnummeret til Windows klistret fast på pcen ett sted. Last ned samme versjonen fra en side, så slipper du all HP dritten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå snakker du ett språk jeg ikke forstår;) Jeg kan ikke en dritt hidden. Men Kristian Halvorsen har sakt han kan titte på den så da får han styre og fikse det han kan. Ellers takk for forslaget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommet noen vei her? Kan gi deg link til det du trenger på en PM hvis det ikke er fikset :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kristian skal titte på den nå til søndag. Så sitter for øyeblikket på laptoppen til fruen. Så foreløpig er det ingen fremgang:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo meddele at problem er løst og Kristian gjorde en super jobb. Datan er som ny igjen og fungerer som den skal. Så tråden kan stenges og hvis noen mot formodning kommer utfor samme problemer som meg så annbefales Kristian på det varmeste som problemløser:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvem Kristian anbefaler du?

;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvem Kristian anbefaler du?

;)

 

Står Kristian Halvorsen lett lenger opp i tråden her men for de som er så late at de ikke orker å scrolle seg par innlegg lenger opp så er det Kristian Halvorsen det er snakk om: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja :o

Skumma gjennom tråden før jeg spurte, men er ikke helt online kanskje...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.