#1 Skrevet Juli 2, 2011 Hei! Den siste uken har bilen min stått på et jorde, som ble brukt som parkeringsplass under hovefestivalen. Når det regnet, ble bilen sprutet ned av jørme og når jeg satte bort bilen til vask i dag, fikk jeg den tilbake full av flekker i klakken. Han som vasket den, sa at den måtte omlakkeres, men han var litt tvilsom. Er det noen som har vært borti dette? Er det mulig å slipe ned lakken, eller må den rett og slett om lakkeres? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2011 Trenger bare å polere den opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2011 Da kan tydeligvis ikke han som vasket bilen din vaske bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2011 Godt å høre!!!!! Er det noen som polerer selv, eller vet om noen som kan polere i drammen - oslo området? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2011 Hvis du vil gi bilen din skikkelig spa-behandling: Bernhard Brynildsen på forumet: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 2, 2011 Hvor mye tror du han tar for det? Er en Svart Audi A3 8p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 2, 2011 Send en PM og hør - jeg aner ikke:p Det koster ihvertfall ikke like mye som en hellakkering, og resultatet blir mest sannsynlig like bra som bilen var når den var ny med mindre du ikke har noen større lakkskader, rustlekker etc, etc:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...