Anbefalte innlegg

Er det ikke typisk at gats lille gangstere bare pelle på biler som skiller seg litt ut. : mad : Det er jo sykt morsomt å stjele embler på biler?! Vist jeg får tak i drittungene som har gjort dette så skal dem pokker meg få betale. Ikke at emblet koster så mye, men det er en prinsippsak :fy:

 

Flere som har hatt Drittunger på besøk??

 

Audi Emblet: 147 kr,-

Dritunger.JPG

Drittunger 2.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå får jeg sove godt om natten.. Kan ikke la dama stå Naken uten Emble..huff huff.. Så nå har hun fått nytt Emble..hehe :)

Drittunger 3.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ike hatt samma problem som deg, men jeg stod parkert på refsnes gods i moss for en stund siden og da var det noen småkids som rappa ventilhettene mine : bråk : Det siste jeg hørte var at de var gåt over til å rive bilder av veggene :cool:

Noen som har peil på hvor man får tak i nye ventilhetter forresten? Ikke svinesund.....!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig kjedelig det der!! At folk ikke kan la ting være i fred! : bh : Likevel godt det kun var emblemet de tok og ikke skada mer på bilen..

 

 

Noen som har peil på hvor man får tak i nye ventilhetter forresten? Ikke svinesund.....!

De fleste dekk og felg firma har sånt.. ( med mindre du har veldig spesielle hetter da... )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanlige ventilhetter får man tilogmed på så og si alle bensinstasjoner for et par kroner/stk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig kjedelig det der!! At folk ikke kan la ting være i fred! : bh : Likevel godt det kun var emblemet de tok og ikke skada mer på bilen..

 

Ja, heldigvis var det ikke blitt skader i lakken. Vist det hadde vært tilfelle så hadde det smelt.. Bestekompisen min kjører en Mercedes 2,3 16V med kamelon lakk. Av alle ting tok eks dama hans å ripa opp hele pansere og førersiden. Dumme kjerringa viste ikke at det var cam der bilen stod :D

 

Taksten ble på 54349 kr : eek : haha..skål : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, heldigvis var det ikke blitt skader i lakken. Vist det hadde vært tilfelle så hadde det smelt.. Bestekompisen min kjører en Mercedes 2,3 16V med kamelon lakk. Av alle ting tok eks dama hans å ripa opp hele pansere og førersiden. Dumme kjerringa viste ikke at det var cam der bilen stod :D

 

Taksten ble på 54349 kr : eek : haha..skål : smil :

 

 

Helt konge:):):):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.