#1 Skrevet Juli 3, 2011 Sitter og kikker etter ny bil til vinteren og fant en Passat "rett nede i gata" som selges gunnstig grunnet vibrasjoner rundt 1500-2000 o/min i følge selger.. Nå har jeg hatt 3BG før, og jeg synes å huske at flere av disse var plaget med svinghjulene..? Om det var motvekter som falt av eller noe i den duren.. Noen som har noen tips til hva dette kan være? Er det svinghjulet er det vel en rimelig kostbar affære å få det skiftet også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2011 Er helt sikkert svinghjulet ja, når den vibrerer i det turtallsområdet. Svinghjulet koster ca 8000kr på møller (bør vurdere å ta med clutchen også), og ca samme i arb. penger. Får du den billig er det bare å slå til. Gode biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2011 Det ante meg ja.. Jeg kjørte sånn med min i over et år.. Noen som vet hvor lenge det går an å kjøre sånn? Og hva skjer i verste fall om det går helt galt? Selve svinghjulet løsner vel ikke, men det kan vel fortsatt bli en del skader vil jeg tro..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...