#1 Skrevet Juli 3, 2011 Er det noen som kan fortelle meg hvor mye olje jeg må fylle på når jeg skal skifte olje og filter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2011 Er det noen som kan fortelle meg hvor mye olje jeg må fylle på når jeg skal skifte olje og filter? Kjøp 6 liter, synes å huske det gikk med rundt 4,5-5 liter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2011 Hjertelig takk! Hadde kjøpt 2x4 liter for å være sikker så da skal jeg nok klare meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2011 Gikk 7.5 liter på 2000 modell 4.2, så tror nok det er ca samme på din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2011 Min er en '93 modell, men jeg vet ikke om det er stor forskjell på hvor mye den tar, i forhold til di nyere modellene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 3, 2011 Mener det gikk mellom 7- 7,5 l (stort filter) på Audi V8n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...