Anbefalte innlegg

Hvordan monterer jeg sammen dette håndtaket? Er et håndtak samt en slik brakett på innsiden av døren.. Legger ved et skjermbilde.. Haster litt dette her....

screenshot.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du tar av dørpanel, demonterer vindusramme så kommer du til dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du tar av dørpanel, demonterer vindusramme så kommer du til dette.

Døren er allerede helt strippet for deler, og skal montere dette igjen.. Jeg vet ikke hvordan man gjør dette da det ikke var jeg som gjorde det :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ah, men er ikke mange deler til døra. Kurant sak dette. ramma med heis har vel 4 skruer som boltes til døra, så må føre ledningsnettet så dette ikke huker seg fast i heisen. Staget som går opp til dørknappen tres inn i et gjennomføringshull i vindusramma når du setter denne rett ned i døra. 2 små skruer i dørpanelet, selve panelet tres også bare ned. Slike hanker på panelet som skal inn i døra. Men har du ikke gjort dette før kan det nok være litt puslete.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta av trekket på andre siden, så bør du kunne skjønne litt av dette....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg lurer på er egentli HVORDAN man klipser på den braketten til håndtaket :P alt annet vet jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.