luft belger som hjelpe fjærer?

Anbefalte innlegg

jeg har holdt på og vurdert og montere luftbelger som hjelpe fjærer på audien. sånn jeg har forstått det er det lov og ha hjelpe fjærer på bilen uten og få godkjent det.

er det noen som noe erfaring om dette? er ganske mye brukt på offroad biler osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det første jeg tenker på er "Gabriel Hijackers", støtdempere med innebygd hjelpefjær fra produsenten Gabriel. Disse pumpet man opp med en ventil, slik at man motvirket segen rumpe på bilen. Var vel populært blant de som trakk mye campingvogn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå nevner du ikke om det skal på originalt understell eller gewinde, men KW har jo dette systemet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm. hørt masse snakk om bak demperene fra 240 også. med nivå regulering.

men jeg skal se om jeg får brukt luft belger som jeg monterer på bak akselen og bære broene fremme. men jeg må under bilen og planlegge litt. samt ta div mål.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå nevner du ikke om det skal på originalt understell eller gewinde, men KW har jo dette systemet.

det er slik funksjon jeg kunne ha tenkt meg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet priser på det systemet fra k&w?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.