#1 Skrevet Juli 3, 2011 jeg har holdt på og vurdert og montere luftbelger som hjelpe fjærer på audien. sånn jeg har forstått det er det lov og ha hjelpe fjærer på bilen uten og få godkjent det. er det noen som noe erfaring om dette? er ganske mye brukt på offroad biler osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2011 Det første jeg tenker på er "Gabriel Hijackers", støtdempere med innebygd hjelpefjær fra produsenten Gabriel. Disse pumpet man opp med en ventil, slik at man motvirket segen rumpe på bilen. Var vel populært blant de som trakk mye campingvogn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 4, 2011 Nå nevner du ikke om det skal på originalt understell eller gewinde, men KW har jo dette systemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2011 hmmm. hørt masse snakk om bak demperene fra 240 også. med nivå regulering. men jeg skal se om jeg får brukt luft belger som jeg monterer på bak akselen og bære broene fremme. men jeg må under bilen og planlegge litt. samt ta div mål. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2011 Nå nevner du ikke om det skal på originalt understell eller gewinde, men KW har jo dette systemet. det er slik funksjon jeg kunne ha tenkt meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 4, 2011 Noen som vet priser på det systemet fra k&w? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...