#1 Skrevet Juli 3, 2011 Noen som vet om coilovers til a4 b5 som sagt, der man slipper å ta av hele demperen for å justere stivheten... ? Kjører med Koni dempere nå. Hvis jeg skal justere noe der må jeg av med hele driten ? Det synes jeg er helt unødvendig når man ser andre bare stille litt på skruen i toppen av demperen. Noen forslag ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2011 Ingen som har noen erfaring rundt dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 4, 2011 er tungvindt på kw også men værtfall på rs4 så er justeringa på stivheten nede ved feste til bærebruene så der må ikke demperen ut men du må nok jekke opp bilen. rebound(eller hvordan det skrives:-)) må du justere før demperen settes inn for og komme til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2011 er tungvindt på kw også men værtfall på rs4 så er justeringa på stivheten nede ved feste til bærebruene så der må ikke demperen ut men du må nok jekke opp bilen. rebound(eller hvordan det skrives:-)) må du justere før demperen settes inn for og komme til hm ok! For på mine koni så må hele demperen fysisk av bilen, å det er jo litt latterlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2011 Skulle jo nesten tro at noen har designet noe der man slipper å knote så mye for å få justert litt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 4, 2011 Sjekk ut Spax RSX ! De skal i alle fall testes på neste bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 4, 2011 Sjekk ut Spax RSX ! De skal i alle fall testes på neste bil http://www.europerformance.co.uk/pages/products/product_info.mhtml?product=555605280 disse f.eks ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 4, 2011 Ja "On Car Adjustment of Bump & Rebound Damping" http://www.spax.co.uk/modern_products-rsx.php 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 4, 2011 Ja "On Car Adjustment of Bump & Rebound Damping" http://www.spax.co.uk/modern_products-rsx.php Ja leste litt om dem! De var jo sykt billig også iforhold til mye annet. Er det noe du har tenkt å kjøpe i nermeste fremtid eller ? Noen andre som har erfaring med disse ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 4, 2011 Blir å teste disse på neste bil var planen P&R fører i alle fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 4, 2011 Blir å teste disse på neste bil var planen P&R fører i alle fall Ok! De var iaffal billig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...