#1 Skrevet Juli 4, 2011 Her så fått hull i masjetten og kakle lyd når jeg svinger så jeg må skifte ut drivknuten. Er drivknutene gode nok på en audi 80 94 modell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2011 Sjekk om det ikke er pant på den knuta du har, da blir det kanskje rimeligere å kjøpe hos Bilextra, Mekonomen eller Møller for den saks skyld. Jeg er ganske sikker på at Biltema ikke har noen panteordning i hvertfall. Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 4, 2011 Hvilken side? Mulig jeg har en liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2011 Jeg er ferdig med biltema-deler for min del. Har forsøkt opp til flere ganger, ender med at delene må ut igjen, og inn med noe bedre. -DOBBEL JOBB!!!! -Trond 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2011 Hvilken side? Mulig jeg har en liggende Selve knuten er lik på begge sider. Edit: Det kan være forskjell på ulike motorstørrelser. Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 4, 2011 Hmm, høyre side primert, men såg ut som vestre side er på vei ut å 2 hjulsdrift her. Hvor mye skal du ha arild? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 4, 2011 Jeg har en 94 audi 80 1,9 tdi. Noen som vet målene der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 4, 2011 Vis det er noen i levanger område som har tid til å hjelp meg så er det bare å sifra:D prøver å bli mer bilkyndig med hadde vært med litt hjelp og pointers;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...