Rep. av hull etter mobilholder

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har lett litt rundt, men fant ingen temaer på saken.

 

Har kjøp med en B7 som har orginal mobilholder montert på passasjerside som vanlig.

Problemer er bare at jeg ikke vil ha den ettersom jeg heller bruker blåtann. Hullene som er bak holderen er ikke akkurat små og jeg lurer på om det er noen som har noen bra løsning på dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må bytte konsollgreiene...til den uten mobilfestet, husker ikke detaljene. Men delelageret på audi vet dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med tommy for en liten stund siden, derfor han lurer på om det er noen som har en annen løsning på dette ettersom det du sier om at du må bytte konsollen stemmer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller gjere som eg gjorde i golfen. eg lagde ein ipod holder av det.

DSC_3919.jpg

 

Bare litt kapping i holdaren og litt sparkel og lakk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiligt! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart det enkleste hadde bare å beholdt holderen og fått ny adapter til iphone.

Bytte alt er et alternativ, men det er litt jobb. Så for meg at det fantes noen små deksler som man puttet i hullene eller om det fantes noen som faktisk fikser denne slags ting ved å legge i ny masse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener på det er enkelte firmaer som spesialiserer seg på å ordne slike hull o.l. fra dashboard. Kan bare ikke komme på hva de heter. Søk litt rundt på de så finner du det nok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke den var så kostbar...så er nok verdt det, alt annet blir jo jallaløsninger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Poleringskongen - hørt med han?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe problem å fikse slike hull, men kanskje litt langt å reise da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akryl med farge i:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sliter med det samme eg og, 2 store hull i konsollen.. Har du funnet noe god løsning på dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt vanlig sparkel holder. Bare og få tak i riktig farge så vil du ikke se det. Påfør fargen med svamp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har du jammen dårlig syn..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du skal bytte ut den holderen så mangler jeg min ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det du kan gjøre er og få tak i acryl/silikon/eller annen "mass" som har samme farge som interiøret, så kjøper du en liten dash med kitt eller playdoh, denne bruker du til og "kopiere" mønster/struktur på interiøret, så fyller du i hullene med ønsket masse og klemmer kittet over........Skal gå ganske så greit :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.