256mm frambremser m/hjullagerhus komplett oppgradering Golf II kr 600,-

Anbefalte innlegg

Dersom du vil ha litt større frambremser på din Golf/Jetta II så er dette en enkel oppgradering. Det må kun byttes til den store bærekula (19 mm?!) og den følger med ny i eske 2 stk.

Det er også mulig å sette på 280 mm skiver på disse hjullagerhusene her.

 

Selges kr 600,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du disse forsatt til salgs?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvis d et ønskes calippere til 280mm skivene så har jeg de! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan legge inn en tilleggsopplysing, trenger ikke å bytte caliper for å bruke 280 skiver(er samme caliper, girling 54 mener jeg dem heter, om jeg husker rett) kun caliperen holderen og 280 skiver og disse hjullager husene JC selger med 19mm bærekuler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det er vanlige golf 2 16v bremser 256mm? jeg skal kjøre med 14 felger, noe som skal gå bra med disse:confused: jeg har g60 bremser(280mm) hjemme så er 256mm bremser jeg vil ha nå;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Ja, har disse ennå.

Men du må sette i nye hjullager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bilde? rust eller noe annet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bilde? rust eller noe annet?

 

Har de liggende hjemme i garasjen. Har ikke bilde nå dessverre.

Delene er i normal bruksstand.

Det er ikke rustne skiver.

Ellers er det normalt med rust slik som det er på slike deler. Hvis du skal ha de strøkne må de sandblåses og pulverlakkes.

Kan ta bilde og legge ut her i helgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan legge inn en tilleggsopplysing, trenger ikke å bytte caliper for å bruke 280 skiver(er samme caliper, girling 54 mener jeg dem heter, om jeg husker rett) kun caliperen holderen og 280 skiver og disse hjullager husene JC selger med 19mm bærekuler.

 

Der tar du feil. Er forskjell på calipper. calipper beregnet på 256x20 passer ikke på 280x22 skiva.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der tar du feil. Er forskjell på calipper. calipper beregnet på 256x20 passer ikke på 280x22 skiva.

 

Å hmm. Dette har sett Vært bolt on på bilen til Ottar Nordsletten. Han bytta bare holder og skive.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk desverre ikke tatt bilder i helga..

 

Men de ser ut som alle slike deler som har sittet på en bil fra ca 1988. Det er normal overflate-rust som sikkert kan pusses vekk en god del av med stålbørste også lakke litt etterpå. Eller sandblåse da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette calipere, skiver, og hus? Alt er i orden?

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette calipere, skiver, og hus? Alt er i orden?

 

Fabian

 

Ja, men pressa ut navbosset og da delte jo hjullageret seg. Så det må du presse i nytt. Smal sak :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny pris kr 600,-

Går i søpla snart..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.