#1 Skrevet Juli 4, 2011 Som topicen sier! Jeg er på ferie, og like før jeg dro chippet jeg bilen og da kom det frem at resirkventil er defekt. Jeg satte fra meg bilen på Møller i Bergen, men de kan ikke ta den før 1 august eller noe slikt.. Så det jeg lurer på er om noen her inne driver med sånt, eller vet om noen som har tid til å ta dette denne uken her? Jeg kommer tilbake 11. Juli og da hadde det vært greit å ha bilen iorden siden jeg skal kjøre tilbake til Sunnmøre. Tips og forslag mottas med takk:) Det er altså snakk om å Skifte resirkventil på en 2005 A3 TFSIQ, i Bergen ....! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2011 Er det snakk om N75 ventilen? Om så er dette en lett sak, ihvertfall på min audi. Jeg har forresten en til salgs:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 4, 2011 Hmm.. Fikk beskjed fra han som chippet bilen at jeg skulle bytte resirk-ventilen.. er det samme som N75? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2011 Nei det er ikke N75 ventil det er snakk om.. Det er resirkuleringsventilen som avlaster trykket fra turboen når gasspjeldet lukkes.. Denne: Byttes like gjerne godt med en i alu med en gang, da disse holder mye lengere.. Link til Forge sin: http://www.forgemotorsport.com/content.asp?inc=product&cat=010102&product=FMFSITVR 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2011 Noen som kan bytte en slik... ? Eller hjelpe meg å få bilen fra Møller Nesttun til Børge Olsen Racing (askøy) og tilbake innen Torsdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 4, 2011 Jeg bor 100 meter fra møller nesttun og har mulighet, men har du delen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 5, 2011 Christian: Nei jeg har ikke delen heller.. Hmm.. Begynner å minke på alternativer nå, men hadde vært utrolig flott om vi kunne få til noe. Betaler selvfølgelig for alt som blir gjort.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 5, 2011 Hvis det er resirkventilen som lekker falsk luft er det bare å sette nedi en tetningsbolt eller noe også tette igjen vakuum til resirken.. Hvis du ikke har ny resirk såklart.. Er et alternativ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 5, 2011 Ja det er jo en mulighet.. Er ikke noen som vil kjøre bilen ut til Børge Olsen Racing da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 5, 2011 Kjøp værtfall original resirk! Den forgen krever litt skruing. Søk litt på nettet og finn delenr til den orignialventilen som har stempel. Den er bedre enn den med membran som sitter der i dag. Mener den med stempel sitter på 2.0 TFSI med 211hk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 5, 2011 Noen som vil tjene noen slanter å ta bilen min ut til Børge Olsen Racing på askøy i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...