#1 Skrevet Juli 4, 2011 (endret) hei har en golf 3 som jeg monterte litt stereo i. og når alle kontaktene i døra var montert sammen igjen så vil bare dørene låse seg. ikke åpnes. verken bensinluke eller bakluka som jeg ikke har rørt noe på vist jeg blåser selv i vakum slangene åpnes de. finnes det noe sikring? låste litt underveis så kanskje noe gikk klikk da? la også merke til at alarmlampa i dørtrekket ikke lyser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2011 åpnet sentrallås og så at det var et lite merke etter at noe har brent og gasset oppover plasten inni boksen kan vell være det ? og vist det er riktig så er det vell 2 forkskjellige kretser for åpne og lukke ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2011 nå vil ikke dørene åpnes heller så tror pumpa har tatt helt kvelden. hører ikke noe starter når jeg vrir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2011 nå virket den en gang igjen. men bare låsinga enda. merkelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 7, 2011 fant ut av problemet var en pin eller 2 i kontakten til førerdøra som var løs, fant det ut etter at jeg leste litt på disse diagrammene. og "open" pin og "lock" pin var ikke sjikkeli i støpselet sitt derfor alarmlampa ikke lyste heller http://faculty.ccp.edu/faculty/dreed/Campingart/jettatech/alarmtext.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...