Mulig å fylle drivstoff på Golf 6 uten å søle?

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier er det muligt å fylle uten å søle:p nå har eg fyllt 3 ganger på min nyinkjøpte og kver gang renner det nedover lakken uansett hvor forsiktig eg er: klø : andre som har samme problem og funnet noe bra løsning på det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enda ikke hatt noe problemer. Er det i det du setter inn pumpepistolen, under eller etter fylling du har problemer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter fylling i det den skal ut igjen:p nå siste gangen forsøkte eg og ikke søle men det ble søl alikevel: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner, sleit med det samme når jeg hadde Golf V`n, men er bare løfte litt på pumpepistolen før du vrir den ut av påfyllingshullet : smil : (hørtes nesten perverst ut) Slik at du er sikker på at det ikke er igjenn noe mere diesel i pistolen når du skal ta den ut ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rist, vri oppover og trekk ut. (hørtes enda mer perverst ut...:P)

Har enda til gode å søle, gitt : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rist, vri oppover og trekk ut. (hørtes enda mer perverst ut...:P)

Har enda til gode å søle, gitt : rolleyes

Hmm eg søler aldri på de andre bilene eg får forske litt på det: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker også den, vri rundt i det du trekker ut på min golf vi :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det samme eller forskjellig stasjon du har fyllt på disse gangene? Kan jo være designet på fylletuten som gjør at det kommer mere slev ut når du er ferdig enn andre steder...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er enkelte stasjoner som virkelig sørger for at man "må søle når man trekker ut pistolen. Men bare å vri den litt oppover også vri den rundt i det man trekker den ut, så går det alltids bra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det samme eller forskjellig stasjon du har fyllt på disse gangene? Kan jo være designet på fylletuten som gjør at det kommer mere slev ut når du er ferdig enn andre steder...?

Forkjellige stasjoner ja. hullet i 6eren er nokså trangt i forhold til de andre eg har vært borti så må nok bare lære meg et triks:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp deg en eldre golf, aldri hatt dette problemet med 2'ern!

(måååååååååtttee bare..)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker også den, vri rundt i det du trekker ut på min golf vi :P

10-4!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forkjellige stasjoner ja. hullet i 6eren er nokså trangt i forhold til de andre eg har vært borti så må nok bare lære meg et triks:p

Det er vel trangere på Ventoen din ;)

Kjøp deg en eldre golf, aldri hatt dette problemet med 2'ern!

(måååååååååtttee bare..)

Tror Lasse har nok (eller for mange?) gamle golfer allerede :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker å riste den litt, trekke den nesten helt ut, og deretter gå nedover med pistolen med munningen fortsatt er innenfor hullet, kommer du langt nok ned da vil ev, dråper renne inn i pistolen igjenn ev utenpå løpet i det du trekker den på skrå opp

Fungere hver gang uansett bil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.