#1 Skrevet Juli 5, 2011 Hei Jeg har skiftet Tannreim på bilen til en kamerat,jeg er ferdig med jobben men den er skikkelig vond å starte,etter start så dauer den. Jeg får frem feil på Hallgiver g40,kortslutning sporadisk.Har noen g40 liggende med samme delenummer,prøvd å bytte dem,ingen forskjell.Kontrollert at blikket som roterer i sensoren er riktig montert.Feilen kommer tilbake etter den er blitt startet,ikke med tenning på. Har kontrollert merket på girkasse/svinghjul og kamaksel,alt stemmer. Hva kan være galt mon tro? Den virket før jeg begynte å kødde. Trenger innspill....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 5, 2011 Høres nesten ut som om tannreima sitter i tann feil eller noe i den duren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 5, 2011 Helt enig,men merkene stemmer,det er det som er rart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 5, 2011 Reg reimen er en tann feil.. Veldig vanskelig å treffe heilt riktig på de regner med bilen gikk som normalt før du byttet reima.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 5, 2011 Drit i merkene på reima. (det er ikke alltid disse stemmer helt.) Sjekk merker/innstilling på motoren, nøyaktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...