Anbefalte innlegg

Har en ulyd som plutselig har dukket opp når man kjører over ujevn vei, som tydelig kommer bak fra bilen. Lyden minner mest om dårlige fjærbeinslager, men det er ikke noe sant bak på denne. Lurte også på om det var reservehjulet som var løst, men nei. Lyden har vært der en stund, men aldri så tydelig som nå. Noen som har vært ute for dette før?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket om skruene sitter skikkelig i toppen på demperene bak ? De løsnet hos meg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har byttet dempere for ikke så lenge siden, så det kan være.. skal få sjekket det. :) Takk for tips.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også sjekke kylling stagene til stab stag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå kommer lyden når jeg bremser i lav hastighet også : klø : Rett og slett en klonke-lyd, åpenbart noe som tar borti karosseriet eller hjuloppheng. Høres rett og slett ut som bagasjeluka ikke er igjen eller at det ligger noe nedi reservehjulsbrønnen..begge deler er sjekket og det skal ikke være noe som lager lyd der..

Var ute og sjekket nå, demperne sitter som de skal og stabstag-lenkearmene er også faste og fine. Ser ikke noen tegn til at noe tar borti noe sted heller.

Hva pokkern kan dette være da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel kanskje ingen diff på S3?

Når det var dårlig med olje på diffen min så klunka det godt hvertfall. A4 Quattro vel og merke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at alt er skrudd godt fast bak? Diff foringer i orden?

Kan jo vær noe framme som er løst da å lyden forplanter seg så du hører litt feil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.