#1 Skrevet Mars 23, 2005 Er det noen som vet hva veiledende pris på BBS CH felger i 8,5x19 er. Skulle ha vist det så jeg kan forsikre de til riktig pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2005 Er det noen som vet hva veiledende pris på BBS CH felger i 8,5x19 er. Skulle ha vist det så jeg kan forsikre de til riktig pris. Får vel ikke forsikret de til mer enn det du har kvittering på da. Rundt 4 var det vel når jeg kjøpte mine om jeg husker riktig.... Ellers får du ta en tlf til Autogrip(importøren) over påske så får du helt eksakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2005 Jeg har hatt mine BBS CH 8,5x18" til salgs en stund nå, og jeg prøvde å få dem solgt for 14, gikk for 11.000.- fikk høre att man fikk dem ferdig med dekk til 17-18.000.- Uten att jeg har fått dette bekreftet... Ting er ikke det som det engang var 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2005 Takk takk begge to. Det hjelper en del. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 24, 2005 18495,- skulle jeg betale hos sharif for 4x 8,5x19" med toyo dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 24, 2005 Er det noen som vet hva veiledende pris på BBS CH felger i 8,5x19 er. Skulle ha vist det så jeg kan forsikre de til riktig pris. Har bare prislisten for 2004 fra Autogrip, men i den står de til 3775.- + moms. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...