#1 Skrevet Juli 6, 2011 (endret) Hei. Nettopp montert Bt fra kufatec på min B7 med Rns-e Alt fungere gull men får ikke til å streame musikk fra tlf til anlegget. Får startet musikken å alt men bare ikke lyd. Noen som kan hjelpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2011 Tlf som ikkje støttes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2011 Joda. Alt fungerer men ikke musikk streamingen,og den skal fungere med iPhone 4. Noen som kan hjelpe??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2011 E d fra spotify ? Har hørt at man må først starte en annen sang i itunes også gå over til spotify for å få den til å virke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 8, 2011 Ikke spotify.bare musikk jeg har på tlf. Lurer påmom kanskje jeg må ha en ny boks. At det er der problemet ligger. Har prøvd med både iPhone og en HTC. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 10, 2011 Noen som har denne instalert i bil med Rns E som kan fortelle hvordan det skal virke?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 12, 2011 Problem løst. Prøvde flere typer tlf til den til slutt godtok en tlf. Da fungerte alle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...