#1 Skrevet Juli 6, 2011 Hallo:) Noen her inne som vet hva disse felgene heter?? Beklager dårli bilde: rolleyes Mvh Kim Andre Sanden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2011 De er fryktelig like noen Sharif billigfelger fra en 6-7 år tilbake, husker fetteren min kjøpte sånne i 18", da jeg selv hadde Masitaly VT5R felger på min egen bil. Forskjellen var at det var en mer markert kant innenfor eikene på Sharif-felgene kontra Masitaly sine, som ser sånn ut (disse var omlakkert i customfarge av meg): Masitaly sine er forøvrig gått ut av produksjon for lenge siden, fant dette ut da exen grøftekjørte den ene felgen så den hadde form som et stopp-skilt omtrent.. Men den Sharif felgen var godt mulig en ren kopi av noe annet, kanskje andre som vet mer om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2011 Asa wheels. tidligere solgt av Sharif. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2011 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=217097 Da er det vel disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 16, 2011 ASA SH1 vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 16, 2011 det jeg meiner også kom vel bare i 19 og 20 tom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...