Anbefalte innlegg

Hei.

 

Legger nå ut bilen min for salg pga kjøp av annen bil.

Det er skiftet en del deler på den som:

 

Bærebruer begge framme.

styreledd

Begge hjullagrene fremme

styrestag bak

Er satt på rs2 turbo.

Register bytter på 240000

 

Motoren funker bra og jeg har ikke hatt noen problemer meg den, bruker litt olje men det er vist normalt for disse motorene. Kmstand 253000

Gir fungerer bra.

 

Minuset er lakken, den er slitt og tenger en lakkering. Noen rustflekker er det, men det er bare overflate rust.

 

Bilen må på eu iløpet av oktober, mn det går nok bra vet ikke av noe som det skal være problemer med.

 

 

 

Send PM eller ring 97537716 for mer info.

 

Vegar Hatland

bil 230 (800x600).jpg

bil 233 (800x600).jpg

bil 238 (800x600).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Interessert i innbytte + mellomlegg til meg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken bil er det snakk om da? Å til hvilken pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt for høy prisklasse for meg ja, og er på utkikk etter en S4 sedan eller S6.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du sier det er RS2 turbo. Er det bytter eksosmanifold også? Er den mappa med denne turboen og hvilken mapsensor er montert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er orginal utenom turboen og at jeg har mtm 303 chip, men den følger ikke med.

Skal ha den på neste bil :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er orginal utenom turboen og at jeg har mtm 303 chip, men den følger ikke med.

Skal ha den på neste bil :D

Turboen følger med men ikke MTM chip? Liten tro på at motoren vil fungere noe særlig med en RS2 turbo og orginal chip iallefall. Burde mappes, nye dyser og ny mapsensor hvis det skal være noe nytte + rs2 manifold. Kunne vært interessant hvis alt dette var montert..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MTM chip er beregnet for 2.5 bars mapsensor, når det gjelder dyser kan det følge med rs2 dyser. Manifold blir nok ikke montert.

 

Lagt til etter 2 timer 2 minutter:

 

Ny pris!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne selges nå som delebil/repobjekt! Mangler frontfanger og må på eu-kontroll, trenger bare og fikse handbrekk for å få den godkjent. Skilt levert inn!

Km-stand nå er 260000.

 

Selges for 25000,-

 

Send PM for mer info.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

korfor skulle ikkje den motoren fungere med rs2 turbo_*)???? må folk slutte og kommentere alt mulig piss inn på her som dei ikkje har greie på;) kjøp heller bilen og putt på den det dere vil selv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den fungerer helt fint for meg! Kan følge med rs2 dyser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du flere bedre bilder ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

korfor skulle ikkje den motoren fungere med rs2 turbo_*)???? må folk slutte og kommentere alt mulig piss inn på her som dei ikkje har greie på;) kjøp heller bilen og putt på den det dere vil selv..

 

Fungerer gjør den nok, men langt fra optimalt uten at mappet er laget for oppsettet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merker ikke my forskjell jeg, turboen kommer litt senere enn den orginale, men det er mer drag i bilen når den slår inn enn den orginale!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merker ikke my forskjell jeg, turboen kommer litt senere enn den orginale, men det er mer drag i bilen når den slår inn enn den orginale!

 

Det gjør den sikkert, men hvordan står det til med AFR-en? Hvordan vet du at den ikke går magert og at du dermed risikerer å brenne hull i stemplene på sikt? (Hvis du er heldig tar du med blokka, toppen og turboen i samme slengen også)

 

Just asking.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du flere bedre bilder ?

 

 

Skal prøve å ta noen bilder idag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en salg tråd Hepsø, ingen how too do it! Forskjellen på org kkk24 å Rs2 er ikke stor! Så fremt du ikke skru opp trykket manuelt vil bilen takle å spe på med den lille forskjellen i bensinmengden det er snakk om.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en salg tråd Hepsø, ingen how too do it! Forskjellen på org kkk24 å Rs2 er ikke stor! Så fremt du ikke skru opp trykket manuelt vil bilen takle å spe på med den lille forskjellen i bensinmengden det er snakk om.

 

Ja gjør den det mr. Sæternes? Hvis jeg vurderer å kjøpe bilen, har jeg ikke lov til å spørre om noe som potensielt kan rase hele motoren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke noe problem med bensinmengden. Den får det den trenger, kjører ikke på noe mer trykk enn orginalt så er ikke redd for att motoren kan rase!

Jeg er vel ikke den eneste som har byttet ut org turbo med rs2 turbo!

 

Prisen er 25000,- men kan diskuteres ved hurtig avgjørelse!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du flere bilder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder!

 

Flere

Bilder 200412 198 (1024x768).jpg

Bilder 200412 199 (800x600).jpg

Bilder 200412 201 (800x600).jpg

Bilder 200412 203 (800x600).jpg

Bilder 200412 206 (800x600).jpg

Bilder 200412 207 (1024x768).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan er interiøret ? hvilke feil må rettes for pkk ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.