#1 Skrevet Mars 23, 2005 Noen som vet om man får kjøpt alcantara stoff? eventuelt hvor? Har rs2 stoler i bilen min, men den ene har fått noe dritt på seg! som ikke går bort, så jeg har lyst till å trekke opp det blå alcantara pratiet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 25, 2005 Noen som vet om man får kjøpt alcantara stoff? eventuelt hvor?Har rs2 stoler i bilen min, men den ene har fått noe dritt på seg! som ikke går bort, så jeg har lyst till å trekke opp det blå alcantara pratiet! Kjøp nytt trekk. Minder pes. Du får rette fargen, slipper å sy osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 25, 2005 får man kjøpt alcantara trekket nytt? sikker? Pris vet du d da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2005 får man kjøpt alcantara trekket nytt? sikker? Pris vet du d da? Det får du kjøpt hos Møller, eller på NBS hvis du har delenr. Prisen er jeg ikke sikker på, kommer vel an på hvem del du skal ha. Men jeg tipper ca 3500??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...