#1 Skrevet Juli 7, 2011 (endret) - Stabstag bak med innfestning og foring 200.- evt. bud - Bærearm/ bærebro bak 200,- stk (Førerside SOLGT) Går til første som kjøper for prisantydning. Fjerner etterhvert det som blir solgt fra denne posten. Tar bilder hvis intereresse. Kan også nå meg på gislet@hotmail.com eller 90617089 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2011 Har du s2 emblemer forran og bak ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2011 Har du s2 emblemer forran og bak ? Har bak, men det er ikke særlig pent.. Du finner nye sånne på ebay http://cgi.ebay.co.uk/Audi-S2-Rear-Tailgate-Badge-In-Metal-Superb-Quality-/270677541532?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f05a3829c 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 8, 2011 Så fint at du har sentrallåspumpe, som er gåen på min. 400 inkl. frakt? Da blir det tre deler fra denne S2'en som har funnet veien inn i 80'en i løpet av et par års tid:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 8, 2011 Har du front fangeren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 8, 2011 Du har ikke listene over sideskjørta vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 10, 2011 (endret) Så fint at du har sentrallåspumpe, som er gåen på min. 400 inkl. frakt? Da blir det tre deler fra denne S2'en som har funnet veien inn i 80'en i løpet av et par års tid:). Prisene er i utgangspunket pluss frakt, men det er vel på tide du får litt kvantumsrabatt Sender deg PM med kontonummer. Har du front fangeren? Desverre. Du har ikke listene over sideskjørta vel? Jeg skal sjekke. Men mener hvertfall den ene var ødelagt, redd for at de gikk i bosset. Lagt til etter 1 dag 14 timer: Du har ikke listene over sideskjørta vel? Desverre, disse hadde jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 9, 2011 opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 17, 2011 Innerskjermer bak solgt, får nytt liv i en RS2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 16, 2011 Opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 28, 2011 opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 7, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 21, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 21, 2012 bumpp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 7, 2012 har dette liggende enda, går i bosset ila par dager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...