montering av orginale Audi LED lys(fremme)

Anbefalte innlegg

Hei,har 07 A6,har ett sett med orginale Audi Led lys på handa,det er snakk om hovedlyktene med ledstripe i bunn,er disse plug and play?eller må jeg på verksted for programmering å slikt?jeg har xenon orginalt på min bil,synes de led lysa er så rå at jeg bare ikke klarer å la være å skaffe slike,noen som har noe meninger å komme med?noen som har gjort det før meg?

Han som selger disse lyktene påstår det er plug and play,men synes det kan være greit å sjekke med noen som har peiling siden jeg ikke kjenner fyrn som selger dette..skal vist være orginale audilykter,disse må da koste kroppsdeler ny fra forhandler,stussa litt på at det var "billig",7 laken for begge lyktene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener å ha lest om en som gjorde dette her inne, og mener det var noe koding inne i bilde, men langt fra sikker. Får håpe "riktig" person ser dette så du kan få et bedre svar enn det jeg kom med ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk ut hvordan det er med xenonballast. Passer ikke denne over blir det dyrt. Og om ikke Ledballasten er med koster disse og en halv skjorte

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.