Godkjenne 8,5/19" på Golf ?

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Vil jeg få problemer med å godkjenne 8,5x19 Et45 med 215/35 -19 dekk på en Golf 5?

 

Er jo litt dekkstrekk og kanskje litt store felger?

 

Hvis ja - Vil jeg klare det med 5mm spacer bak og 3mm spacer foran? Altså Et 40 bak og Et42 foran ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

 

Vil jeg få problemer med å godkjenne 8,5x19 Et45 med 215/35 -19 dekk på en Golf 5?

 

Er jo litt dekkstrekk og kanskje litt store felger?

 

Hvis ja - Vil jeg klare det med 5mm spacer bak og 3mm spacer foran? Altså Et 40 bak og Et42 foran ?

 

 

Du får ikke godkjent med spacer på uansett vet jeg:) usikker på det andre.. Sikkert noen som vet dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten spacere så kan du ha flaks.. 225 er godkjent dekk, ikke 215. MEN ikke alle som har fått med seg det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okay :)

 

Mulig jeg kommer til å skaffe meg 225 uansett seinere.. men da får jeg vurdere å bare sette på vinterfelga når jeg skal godkjenne senkesettet..

 

Takker for svar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

215/35 skal ikke være noe problem å godkjenne, bare LI er høy nok. Den er IKKE det på min hvartfall, så er nok i grenselan på din også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så LI må være høyere når det er litt dekkstrekk?

 

Hvor mye isåfall?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekk i vognkortet ditt :) Jeg må ha LI88 på min, men 215/35 har ikke mer enn LI85, altså for lavt. 225/35 har LI88, så det er lov på min. Spørs hva bilen din skal ha :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha :) skal sjekkes ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte på det samme, har LI 86 på min..noen som vet hordan dimensjon jeg får godkjent på 8,5/19"?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vist lastindeks på 85 på mine dekk, så da må jeg vel skaffe meg 225 dekk eller sette på vinterhjula :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

golfen min er i hvertfall godkjent med 8,5 x19 med 225/35 19

 

+ at den er godkjent med 10x17 :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså, dekka har Li85. Minimum på bilen er 88.. : gråter :

 

Ojja..leste vist feil,va dumt de ikke går..liker litt strekk;) Må nokk ha 225 eller 235 på min og

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.