#1 Skrevet Juli 8, 2011 (endret) 80 Quattro B4 bærearmer (Presset) foran selges. 500,- + frakt. NB: Uten opphengskuler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2011 Med foringer å opphengskule? Er dette di støpte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2011 Hei, Jeg tror alt følger med,er usikker på on de er støpt?Har ikke pakket opp etter jeg kjøpte dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2011 Vis de er støpte og ikke pressa er jeg int! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2011 Beklager, ferie om dagen. Skal åpne å se ila uken.gir tilbakemelding. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 6, 2011 er de nye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 12, 2011 (endret) Nei dessverre de er brukt. Setter prisen til 500 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 31, 2011 Fant du ut av om de er presset eller støpt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 31, 2011 Hei, de er presset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 20, 2012 opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...