#26 Skrevet August 11, 2011 Stiller gjerne opp på banekjøring hvis det er mulig for oss i STVG lokallag å komme. Det er allerede avklart, vi er velkomne Kun VAG tillatt på banen? Kun kjøring for VACN medlemmer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 11, 2011 Hvis det blir 17 eller 18 september så e sikkert eg og me! helgen etter blir det jobbing. Kanskje eg får testet G60en då! rekke ikkje å ha den klar te rudskogen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 11, 2011 Skriv inn Are også, han er medlem. (broren min) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 11, 2011 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=172669&highlight=leie+bane Quoter med seg selv her nå å minner de som står for dette om å lese denne linken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 11, 2011 Har lest den! Får at det skal bli noe gang på denne banekjøringa. Gjør jeg det slik at jeg låner banen på meg, så kan de som vil fra klubben bli med. Koster rundt 300 kr for de som skal kjøre. Dato kommer de nærmeste dagene! Helst VAG ja, og kun for klubben. Daniel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 11, 2011 Helst VAG ja, og kun for klubben. Æsj, har en kompis som kunne tenkt seg å lufte en 997 4S eller en E61 M5 ser du... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 13, 2011 Æsj, har en kompis som kunne tenkt seg å lufte en 997 4S eller en E61 M5 ser du... Forstår frustasjonen. Men tanken min var å styrke det sosiale i klubben, ta med grill og slikt viss det ble fint vær. Samtidig som jeg synens det er kjekkt å kunne kjøre å prate VAG. Ser ut som datoen blir 17.september, ikke 100% avklart enda. Prisen blir 300 kr pr bil om vi blir over 16 stk. Daniel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 15, 2011 Om du hadde hatt noe bedre tid skulle jeg kontakte dei når kom hjem fra ferie, om lokallaget skal ta økomiske risk må det litt mer planlegging til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 16, 2011 Om du hadde hatt noe bedre tid skulle jeg kontakte dei når kom hjem fra ferie, om lokallaget skal ta økomiske risk må det litt mer planlegging til Beklager dette fridtjof. Var kun en ledig lørdag igjenn før det var fast opptatt på banen. Så jeg bare lånte banen, fordi det passer skjelden for noen på hverdagene. Banen er nå leigt, og det blir den 17.september. Full informasjon i morgen. Daniel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 17, 2011 høres bra ut, frihelg og greier.. Då blir det ein liten haugesundstur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 17, 2011 Beklager dette fridtjof. Var kun en ledig lørdag igjenn før det var fast opptatt på banen. Så jeg bare lånte banen, fordi det passer skjelden for noen på hverdagene. Banen er nå leigt, og det blir den 17.september. Full informasjon i morgen. Daniel Vett du ka klokkeslett det blir ca, må bilane vær registrert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 17, 2011 Da var invitasjon ute http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=220114 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...