Audi B5 1.8 TSQ (AJL) Går piss! Hjelp !

Anbefalte innlegg

Hei! : vinke :

Har en Audi A4 1.8 TSQ 1998 modell med denne AJL motoren og den er chippen (SKN - 210hk). Den går piss! Har hatt bilen i 3 vike. Har testet vagcom på bilen, fant ingen ting. Testet også trykktest, der vi fant en lekasje i "ånde-slangen". Med turbotrykk måler tilkoblet, målte jeg 0.2bar .. Denne slangen skiftet jeg idag, men merket ingen forskjell ..

Noe dere har og anbefale meg ? Bør jeg sette bilen på møller slik de får feilsøke?

Når jeg skiftet denne ånde slangen begynte kjøleveske temperaturen og blinke i dachboardet ? :confused:

Send gjerne linker til tråder på forumet der jeg kan lese osv..

Håper noen kan bidra og hjelpe meg :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! : vinke :

Har en Audi A4 1.8 TSQ 1998 modell med denne AJL motoren og den er chippen (SKN - 210hk). Den går piss! Har hatt bilen i 3 vike. Har testet vagcom på bilen, fant ingen ting. Testet også trykktest, der vi fant en lekasje i "ånde-slangen". Med turbotrykk måler tilkoblet, målte jeg 0.2bar .. Denne slangen skiftet jeg idag, men merket ingen forskjell ..

Noe dere har og anbefale meg ? Bør jeg sette bilen på møller slik de får feilsøke?

Når jeg skiftet denne ånde slangen begynte kjøleveske temperaturen og blinke i dachboardet ? :confused:

Send gjerne linker til tråder på forumet der jeg kan lese osv..

Håper noen kan bidra og hjelpe meg :tilber:

søk i forumene på "1.8t nødmodus" å se om du har samme symptomer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikset problemet! Var pluggen til N75 ventilen som hadde mistet en leder ut av polen .. No går den som ett skudd! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.