#1 Skrevet Juli 8, 2011 Hei! Har en Audi A4 1.8 TSQ 1998 modell med denne AJL motoren og den er chippen (SKN - 210hk). Den går piss! Har hatt bilen i 3 vike. Har testet vagcom på bilen, fant ingen ting. Testet også trykktest, der vi fant en lekasje i "ånde-slangen". Med turbotrykk måler tilkoblet, målte jeg 0.2bar .. Denne slangen skiftet jeg idag, men merket ingen forskjell .. Noe dere har og anbefale meg ? Bør jeg sette bilen på møller slik de får feilsøke? Når jeg skiftet denne ånde slangen begynte kjøleveske temperaturen og blinke i dachboardet ? Send gjerne linker til tråder på forumet der jeg kan lese osv.. Håper noen kan bidra og hjelpe meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2011 Hei! Har en Audi A4 1.8 TSQ 1998 modell med denne AJL motoren og den er chippen (SKN - 210hk). Den går piss! Har hatt bilen i 3 vike. Har testet vagcom på bilen, fant ingen ting. Testet også trykktest, der vi fant en lekasje i "ånde-slangen". Med turbotrykk måler tilkoblet, målte jeg 0.2bar .. Denne slangen skiftet jeg idag, men merket ingen forskjell .. Noe dere har og anbefale meg ? Bør jeg sette bilen på møller slik de får feilsøke? Når jeg skiftet denne ånde slangen begynte kjøleveske temperaturen og blinke i dachboardet ? Send gjerne linker til tråder på forumet der jeg kan lese osv.. Håper noen kan bidra og hjelpe meg søk i forumene på "1.8t nødmodus" å se om du har samme symptomer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 10, 2011 Fikset problemet! Var pluggen til N75 ventilen som hadde mistet en leder ut av polen .. No går den som ett skudd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...