Bilkjøp: Sliten lakk på potensiell bil

Anbefalte innlegg

Er det noen i Oslo som føler seg kvalifiserte og samtidig har mulighet til å bli med meg en dag til uka for å ta en rask titt på en bil jeg vurderer å kjøpe? Han som skal selge bilen bor på Røa, dvs. at han kan møte meg hvor som helst i Oslo slik at du ikke trenger å bevege særlig mye på deg : vinke :

Saken er den at klarlakken er så tørr/sliten at jeg skulle hatt noen som har mer peiling til å se på det. Jeg vil bare vite at det går an å få bilen blank igjen før jeg kjøper den, for hvis det går - da blir det handel :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når tenker du deg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sagt til selger at jeg skal ha bilen, så den hentes på fredag. Mao. satser jeg på at det går ann å få bilen blank igjen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sagt til selger at jeg skal ha bilen, så den hentes på fredag. Mao. satser jeg på at det går ann å få bilen blank igjen :)

Hva er det du skal ha deg nå da, Tore? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble en '96 mod E36 328 :) Så godt som rustfri og med 130 000 km på telleren. Org. M-Tech bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Coupe regner jeg med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jajaja, selvfølgelig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.