#1 Skrevet Juli 8, 2011 Er det noen i Oslo som føler seg kvalifiserte og samtidig har mulighet til å bli med meg en dag til uka for å ta en rask titt på en bil jeg vurderer å kjøpe? Han som skal selge bilen bor på Røa, dvs. at han kan møte meg hvor som helst i Oslo slik at du ikke trenger å bevege særlig mye på deg Saken er den at klarlakken er så tørr/sliten at jeg skulle hatt noen som har mer peiling til å se på det. Jeg vil bare vite at det går an å få bilen blank igjen før jeg kjøper den, for hvis det går - da blir det handel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 10, 2011 Når tenker du deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2011 Jeg har sagt til selger at jeg skal ha bilen, så den hentes på fredag. Mao. satser jeg på at det går ann å få bilen blank igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2011 Jeg har sagt til selger at jeg skal ha bilen, så den hentes på fredag. Mao. satser jeg på at det går ann å få bilen blank igjen Hva er det du skal ha deg nå da, Tore? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 11, 2011 Det ble en '96 mod E36 328 Så godt som rustfri og med 130 000 km på telleren. Org. M-Tech bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 11, 2011 Coupe regner jeg med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 11, 2011 Jajaja, selvfølgelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...