#1 Skrevet Mars 24, 2005 Hey! har nå nettopp gått til inkjøp av en golf 4. hadde tenkt og style den litt men ikke noe overdriv mye. karosseriet er helt originalt. ellers er den senket, sota ruter, og noen ok felger. men tenkte på bytte skjørt forran og bak. vurderer chrom speil, også et eksosanlegg som titter ut bak! noen som fordrer at det er plass i den fangeren jeg setter på bak. tenker også på emblemfri grill og panserforlenger? er det noen her med erfaring med hva som ser bra ut?? eventuelt hvor og hvem. på forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2005 R32 style er fin og passe diskrèt: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2005 ser bra ut dette har også fått høre at jubileums GTI stylingen også er bra får fortsette å se rundt noen som har en ca pris på hva jeg må ut med for en "full pakke" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2005 Er vel ganske likt rundt hele? Jeg gav 10.000 for styling rundt hele på min forrige bil.. Kanskje mer om du skal ha noe skikkeli materiale...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2005 Kul farge på bilen, samme som min Hvis du skal ha diskre styling så er jo Jubileums stylinga midt i blinken. Du kan sikkert gjøre en god deal på å bestille fra USA da de er helt hekta på den der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 27, 2005 Hvordan ser jubileums stylinga ut? Noen som har noen bilder ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 27, 2005 Her er den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...