#1 Skrevet Juli 9, 2011 (endret) Sleng ut bilder fra photoshoot i Oslo & omegn 09.07.11 her: Takk til alle som kom! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2011 Gleder meg til å se bilder Takk til alle som møtte opp, og stor takk til dere som tok bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2011 (endret) Slettet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2011 (endret) Slettet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 9, 2011 Noen smakebiter. Legger heller ut linken til bøtta så kan folk bla selv:) Alle bildene ligger her. http://s170.photobucket.com/albums/u257/Kong-Erik/VACN%20photoshoot%20Juli%202011/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 9, 2011 (endret) Her kommer første runde fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 9, 2011 noen fra meg http://s17.photobucket.com/albums/b87/passatRSTDI/oslo%20photo%20dag/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 9, 2011 Mange bra bilder, og synd jeg ikke fikk vært med:o Men hva med å gjøre bildene litt mindre enn 4,2mb, så slipper siden å bli så tunglastet? Har ikke treg linje heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 10, 2011 (endret) Mange bra bilder, og synd jeg ikke fikk vært med:o Men hva med å gjøre bildene litt mindre enn 4,2mb, så slipper siden å bli så tunglastet? Har ikke treg linje heller. regner med det er meg du hinter til, jeg lastet opp alle med strl. 22mb per bilde først men gikk ned til ca 4:p skal prøve og ordne opp i morgen.. men 1920x1080 er egentlig ikke så ekstremt edit: de to øverste bildene var fortsatt 5184x3456, endret dem til 1152x768, tror det er allover bedre nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 10, 2011 (endret) Slettet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 10, 2011 klarte og fikse det andre minnekortet så da kommer det flere bilder i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 10, 2011 gleder meg til å se film her er mine bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 10, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 10, 2011 måtte jo klatre på toppen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 10, 2011 Sjukt fete bilder alle sammen! Har ikke fått starta med redigeringa enda.. Vært på hyttetur til idag, filmene overføres fra minnekortet nå.. bare 120 klipp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 10, 2011 Gleeeder meg til å se film 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 10, 2011 Sjukt fete bilder alle sammen! Har ikke fått starta med redigeringa enda.. Vært på hyttetur til idag, filmene overføres fra minnekortet nå.. bare 120 klipp Dette blir for dumt, kan ikke la en hyttetur forsinke filmproduksjonen! Få stumpen i gir, vi er flere som venter her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 10, 2011 Her kommer flere av mine: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 10, 2011 Er det bare jeg som ser dårlig eller er det litt i underkant lite spor i dekka innover på det siste bildet der? Ser ut som dere har hatt det skøy, fikk dessverre ikke vært med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 10, 2011 da ser du helt riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 10, 2011 hehe ja jeg har lite spor i bakdekka mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 10, 2011 er sikkert fordi du har burna for mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 10, 2011 driv å drifte rundt jeg vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 11, 2011 Update! De fantastiske tre : TTT (les : Ting tar tid! ) Mellom redigeringsprosessene så snakker vi rimelig greie formater på ting.. 14 sekunder med film på "lossless" kvalitet (uten lyd) er på ca 2,09GB (en vanelig spillefilm på 2 timer er på ca 8GB i 1080P..) I skrivende stund er 18 klipp prosessert (kun holdt på idag etter 17 til nå) og det er tatt knappe 45GB av hardisken min Kunne jo selvsakt slengt alle klippa etterhverandre på en gang.. men, man leker jo ikke når det er snakk om VAG shoot! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 15, 2011 kommet langt med filmen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...