Bilder fra Gatebil Rudskogen 2011!

Anbefalte innlegg

Legg ut bildene dine her fra Gatebil på Rudskogen 2011. Legger ut mine når jeg får lastet de opp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC_0425.jpg

 

DSC_0424.jpg

 

DSC_0422.jpg

 

DSC_0421.jpg

Dette var en artig liten sak!

 

DSC_0417.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC_0415.jpg

 

DSC_0406.jpg

 

DSC_0384.jpg

 

DSC_0376.jpg

...litt action i depoet.

 

DSC_0369.jpg

To bimmere som hadde behov for litt førstehjelp on the go.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC_0396.jpg

Denne bilen var jo ganske søt!

 

DSC_0407.jpg

...søt bakfra også gitt =)

 

DSC_0367.jpg

 

DSC_0364.jpg

 

DSC_0362.jpg

Denne hadde jeg skikkelig sansen for. SPENSTIG bygg! ...ikke gikk den så aller verst heller =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC_0361.jpg

 

DSC_0358.jpg

 

DSC_0357.jpg

...akkurat passe bøs!

 

DSC_0356.jpg

 

DSC_0349.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC_0338.jpg

 

DSC_0333.jpg

 

DSC_0317.jpg

...ca 20.000.000,- ute å ruller.

 

DSC_0262.jpg

 

DSC_0246.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC_0214.jpg

 

DSC_0209.jpg

 

DSC_0213.jpg

Syke satan denne var SINT!

 

DSC_0202.jpg

...og denne gikk vel ikke én hel runde engang før noe gikk til helvete.

 

T-t-t-t-t-thats all folks!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mer bilder av audi coupe`n!:)

 

kompis som har den hvite/svarte e30`n, bikker 700hk på hjul:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mer bilder av audi coupe`n!:)

 

kompis som har den hvite/svarte e30`n, bikker 700hk på hjul:)

 

Tok bare det ene, dessverre.

 

700+ ja, skulle holde akkurat det =) Den gikk friskt, og FOR en lyd... Herlig bygg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kass coupe du vil ha bilder av?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ikke bli for mye bilder av audi coupe:) pøs på med det du har:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den grå og raude er raimond nordnes sin, gamle til jørgensen,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

smoooooooooothhhhhh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Raymond Nordnes i fint driv under løpet på lørdagen.

_MG_4638 - Copy.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frodeog Tommy, samt Vidar Frogner i Porsche 993 GT2 bygget av Porsche Motorsport og tidligere kjørt av Uwe Alzen.

_MG_4619 - Copy.JPG

_MG_4606 - Copy.JPG

_MG_4613 - Copy.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt audi :)

 

IMG_4970.jpg

 

IMG_4959.jpg

 

IMG_5048.jpg

 

IMG_5076.jpg

 

IMG_5089.jpg

 

IMG_5086.jpg

 

IMG_5079.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Par snutter av Flemming tatt med telefonen:

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den sølv og gule s2`n er det den gamle rallycross bilen:)? eller har Frode bygget en ny bil:)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er den gode gamle som va gul i sitid, den som raimond har som er sølv og rød er den som frode og jarle hadde som va rød med sølv heilt nere som blei breddet likt som den gule og blei sølv,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som om det er på tide med ett navnbytte for det treffet her, "banebil" er vel ett mer passende navn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eeh.. om man bare tar bilder fra extreme-klassen og legger ut så kan man vel tro det? Ganske greit at de deler opp gatebiler og banebiler i egne omganger da egentlig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Venter på bilder jeg siden dette er en bilde tråd: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som om det er på tide med ett navnbytte for det treffet her, "banebil" er vel ett mer passende navn.

 

Mye arbeid å penger som ligger bak å bygge opp et vare merke er ikke bare å bytte ut det vøttu;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eeh.. om man bare tar bilder fra extreme-klassen og legger ut så kan man vel tro det? Ganske greit at de deler opp gatebiler og banebiler i egne omganger da egentlig...

Helt enig i det, men det jeg tenker på her er at jeg synes treffet mer er blitt ett utstillingsvindu for de bedriftene som driver med styling og tuning produkter i norge.. standaren blir satt for høyt slik at vanlige hjemmebygd bare blire stående i skyggen og ikke får den oppmerksomheten de kanskje burde hatt.. Det er ihvertfall min mening.

 

Mye arbeid å penger som ligger bak å bygge opp et vare merke er ikke bare å bytte ut det vøttu;)

 

Det var vel egentlig bare en dårlig spøk.. Men skjønner jo hva du mener, hadde blitt mange solbremmer og lommebøker med kjetting og få lagd opp på nytt ved ett evt navnbytte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig i det, men det jeg tenker på her er at jeg synes treffet mer er blitt ett utstillingsvindu for de bedriftene som driver med styling og tuning produkter i norge.. standaren blir satt for høyt slik at vanlige hjemmebygd bare blire stående i skyggen og ikke får den oppmerksomheten de kanskje burde hatt.. Det er ihvertfall min mening.

 

Det er klart man kan finne utallige punkt å kritisere gatebilfestivalen på, for det har utviklet seg til en stor festival fra første gangen jeg var der i 1999. Da var det omtrent på nivå med slike enketlstående trackdays som arrangeres nå, men over 2 dager da.. Da fikk vel vanlige biler mer oppmerksomhet, men da var det kanskje kun 1000stk der hele helgen, ikke 50000+ som nå. Men vil nå ikke si at det var bedre før uansett..

 

Kanskje det er verdt å ta et skritt tilbake og lese gjennom disse betraktningene til den tilreisende fotografen for Speedhunters, som aldri har vært på gatebil før, men har vært verden rundt eller på biltilstelninger av alle slag, så tenker man kanskje at det ikke er så værst alikevel? ;)

 

http://speedhunters.com/archive/2011/07/09/behind-the-scenes-gt-gt-the-event-of-events.aspx

 

For å ta et lite utdrag:

GatebilRod2011-0836.jpg

 

I think this photo sums up the crazy, carefree feeling of Gatebil perfectly. On the left, the crowds are permitted right up to the armco barrier in most spots; areas normally reserved only for professional photographs. You can also see the retired Skyline with the driver out of the car, watching the action at the side of the track. And sliding happily along, but an arm's length away, is a grass roots drift car.

 

If this were any other country, there is no way this would be allowed! But it all seems pretty sensible and the non-stop action continues without drama.

 

Mye bra bilder i den linken btw :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.