#1 Skrevet Juli 9, 2011 Sitter noen muttere inn mot blokka på "svinghjulet" som er på veiva etter at jeg tok av automatkassa. Aner ikke hva dette hjulet egentlig kalles. Utrolig dårlig plass, og sliter med å få løsnet disse. Noe spesialverktøy å bruke her? Tenkte litt på å bruke varme, men er nok ikke så lurt mtp hvor mye oljeguffe det er på blokka. Og hva bør jeg bruke for å låse av veiva slik at den ikke turner? Motor er vr6 obd1 Takker på forhånd for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 10, 2011 brukte bare vanlig skralle, husker hva jeg brkte som mothold, men kommer du til senterskruene som er boltet mot veiva, så kan du holde igjen med dem. Løsnet iallefall lett, det som var et større "problem" var svinghjulsboltene, men der brukte jeg mutter trekker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 10, 2011 Det der er omformer(torque converter). Kommer du ikke til der hvor starteren skal stå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2011 Takk for svar gutter, tok en fastnøkkel og klinte til med en hammer. Funka fjell, men tydelig at de hadde sitti der siden motor var ny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...