#1 Skrevet Juli 10, 2011 Noen som klarer og trylle frem et delenummer til meg? Strammeskrue til dynamoreim. Audi 100, 1990 modell. Hva er sjangsene for at møller har denne på lager? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 10, 2011 034 903 555 B Spennskrue. Om du skal ha ny bøyle også så er det delenummer 026 903 247 B 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 10, 2011 Den var kjapp, takk skal du ha! Ser Møller Romerike har sommertider nå, så de åpner ikke før 07:30, men på nettsidene til Møller Jessheim står det ikke noe om sommertider. Noen som vet om de har glemt og skrive noe om det - eller om de åpner klokken 07, som det står? Hadde vært knall om jeg fikk tak i denne delen før jobb i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 10, 2011 (endret) Du kan jo bar sramme reima manuelt til du evt får tak i skue. tror ikke den skruen er hel på noen av bilene mine:p jo kansje den nyeste:)edit: foresten den har multireim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 10, 2011 Hvordan kan jeg stramme den manuelt uten den skruen da? Er det ikke den som holder reima stram? Har dratt den så langt jeg får den for hånd, og skrudd til - men den blir ikke stram nok til at den slutter og skrike.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 10, 2011 kan være reima di som er dårlig og. eg pleier å finne et rør el å bende dynamoen opp med er enklest vis du har med deg ein til å gjøre den jobben mens du strammer bolten:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 10, 2011 Da fikk jeg hjelp av en kamerat, han skudde - og jeg spente imot alt jeg orket. Den sluttet da hvertfall og skrike, så da er det nok bra for denne gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 10, 2011 Den skruen har jeg handlet ny ihvertfall 4 ganger. Så møller har nok den enda tipper jeg. Var vel i fjor jeg sist kjøpte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 10, 2011 Den skruen har jeg handlet ny ihvertfall 4 ganger. Så møller har nok den enda tipper jeg. Var vel i fjor jeg sist kjøpte. Sendt de en mail nå, så vi får se Haster ikke like mye, nå som jeg fikk strammen den endel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 10, 2011 Ja. Funker å sette imot et stort spett for eksempel å bende dynamo oppover mens en annen skrur til. Har måtte gjort det noen ganger og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...