#1 Skrevet Juli 10, 2011 Bor langt oppi nord og er intressert i denne Coupen; http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?_cmd=results;AdItemId=1289146;AdItemText_Match=;Price_Max=;Price_Min=;chkfuel1=on;xBrand_Multiple=1100020;xChassisType_Multiple=1003006;xMileage_Max=;xMileage_Min=;xTransmission=0;xWheelDrive_1008003=on;xYearModel_Max=2001;xYearModel_Min= Noen som har informasjon om denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 10, 2011 Kjenner ikke til verken person eller bil, men kan være behjelpelig med å ta en titt, er bare 5 minutt fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 10, 2011 Hadde vært kjekt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2011 Noen som har vært å mysa på bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 18, 2011 Har desverre ikke hatt tid, skal se om jeg får tid i løpet av uken. Har ferie, men må bruke litt tid på flytting til ny leilighet nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 19, 2011 Har desverre ikke hatt tid, skal se om jeg får tid i løpet av uken. Har ferie, men må bruke litt tid på flytting til ny leilighet nå Bare og ta den tiden du trenger.. Vet ikke om noen som trenger seg en ok førstegangsbil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...