#1 Skrevet Mars 24, 2005 Var ute å kjørte i dag hørte en slags lyd fra høyre side, når jeg svinget å kjørte rett fram. men, etter en stund så forsvant lyden. hva kan dette være? kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2005 Kan være drivledd det ja, er bare å ta noen runder på en parkeringsplass det. Begynner det å knake når du svinger er det nok drivleddet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 25, 2005 vis det da viser seg at det ikke lager lyd når jeg svinger sånn.. hva kan det være da? stein ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 25, 2005 vis det da viser seg at det ikke lager lyd når jeg svinger sånn.. hva kan det være da? stein ? kan også være et hjullager. vil da bråke på høyre side ved venstre sving og omvendt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...