Passat 1.9 TDi Tip. Stoppet. Svinghjul?

Anbefalte innlegg

Vår 03 Passat 1.9 tdi med tiptronic kasse stoppet for min samboer her på Mandag, hun forklarer at bilden dro dårlig og begynte å riste. Bilen stoppet og vil ikke starte mer. Nå står den på Møller bil, der mener de, uten å ha demontert noen ting at det er svinghjulet som har tatt kvelden. Noen andre som har noen formening om dette? Siden det da var en reperasjon til 20k håper jeg bare på at det er noe annet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

visst det er svinghjulet og bilen bare stopper så hørtes det litt rart ut spør du meg. svinghjulet har jo ikke noe med om motoren går eller ikke å gjøre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig svinghjul på bil med tiptronic kasse: haha :

Det er nok noe helt annet som er feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig svinghjul på bil med tiptronic kasse: haha :

Det er nok noe helt annet som er feil.

ja, hehehe. er jo bare en plate som converteren er skrudd i og det er jo converteren som har startkransen også. Kan jo være startkransen som har løsnet da evt, og starteren går lett men motoren ikke starter. Men det hører man jo på lyden vil jeg tro

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er nok ganske "far out" da, for biler med automat har ikke svinghjul.. ;) Ville heller mistenkt noe med dieseltilførselen, f.eks. tandempumpen, men det er jo umulig å si noe uten å feilsøke.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringte de i sta, fikk svar at de ikke visste hva det kunne være, de hadde demontert kassa, men fant ingen feil, og lurte nå på om det kunne være en reim?? Og dette er et Møller verksted!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig dyseproblemer ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.