#1 Skrevet Juli 10, 2011 Topic? Hvor kan jeg isåfall få det her til lands? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 10, 2011 215 eller 235 er ikke en mulighet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 10, 2011 Naahh.. Felgen er 10", så 215/40 på den blir vel i drøyeste laget tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 10, 2011 er ikke en dim som masseproduseres, da ingen biler blir levert med 225/40/17 org. desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 10, 2011 245/35 da? blir litt mindre rulleomkrets men ikke mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 10, 2011 Nei, dessverre..jeg er avhengig av å ha bra med strekk for å kunne bruke dem. Baahh.. Da blir det enten 225/35 eller 215/40 da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 11, 2011 Federal SS-595 er ett dekk som er ganske bredt i forhold til oppgitt bredde, så ett 215/40 dekk fra dem kan muligens funke? Rå pris på dem (rett under 600kr pr stk. fra dekkonline.com) men ytelsen er nok ikke like rå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 11, 2011 Federal SS-595 er ett dekk som er ganske bredt i forhold til oppgitt bredde, så ett 215/40 dekk fra dem kan muligens funke? Rå pris på dem (rett under 600kr pr stk. fra dekkonline.com) men ytelsen er nok ikke like rå BRA!! Da prøver jeg dem. Om de er bra eller ikke, det driter jeg i. Det er bare bakdekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 11, 2011 jeg har federal ss595 og kan skrive under på at de er BREDE iforhold til andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 11, 2011 Samme her. 195/45 på 9" blir normalt mongostrekk, men Federal sine strekker seg akkurat passe;) Kvaliteten later til å være betraktelig bedre enn Nankang også, og godt er nå det:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 11, 2011 Herlich! Da er jo problemet løst! Takker så mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 11, 2011 Kom med bilder når du får lagt de på da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 11, 2011 Ja, federal er breiere. For en sammenligning kan man se her Til venstre 235/40-18" Federal SS595 Til høyre 235/35-18" Nankan NS2 Litt artig.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 11, 2011 Kom med bilder når du får lagt de på da! Jupp Ja, federal er breiere. For en sammenligning kan man se her. Sykeste! Jaja, det kan jo se ut som at 215 Federal vil bli omtrent det samme som 225 Nankang, så det er jo fin-fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 22, 2011 Bare sånn til opplysning; Nitto NT 555 Extreme leveres visst i 225/40R17 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 25, 2011 Pirelli PZero Nero, hvordan er bredden på de dekkene? Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 5, 2011 (endret) Kom med bilder når du får lagt de på da! Det ble ikke særlig pen strekk spør du meg(da snakker jeg om Federal dekkene bak). Den felgbeskyttelsesgreia ødelegger alt. Blir andre dekk til sommeren, det er iallefall sikkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 5, 2011 hvilke dekk ble det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 5, 2011 Federal SS595 bak og Falken Ziex i front Den felgbeskyttelseslista på Federal dekkene er jo bare i veien for skjermen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 5, 2011 Bare å skjære vekk den kanten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 5, 2011 tror ikke jeg har slik kant på dekka mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 5, 2011 Bare å skjære vekk den kanten Haha..det kommer til å se bra ut tror ikke jeg har slik kant på dekka mine Har du en close-up av dekka? Kanskje det finnes to typer - en uten felgbeskyttelse og en med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 5, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 6, 2011 225/35 på 9.5"? Uansett..jeg tok en titt inne på tyrestretch, og der ser det også likt ut som det gjør hos meg med 215/40 Federal på 10". Det blir sikkert seende sånn ut pga. litt voldsom strekk. Jaja, da er jeg vel fornøyd allikevel da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 6, 2011 stemmer det men fortsatt litt merkelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...