dekk slitaje på passat 3c med 20 toms felger.

Anbefalte innlegg

hei. er dere så har passat 3c plaget med stor dekk slitasje på inner sidene på alle 4 dekkene? har had biln på 4 hjulkontroll å dem si den vil alti slitt innersia når den er senket. de kunne ikke justere noe på den anna en spising. nu e biln senket litt framme å orginalt sports understell. med orginale fjern bak så er senket fra fabrik.felgene er et 45 å 8,5 brede å 20 tommer.

er det noe å kan gjøre med dette? el slitt dere passat 3c masse dekk på innersidene? å trappe slitt dem på en måte? å vil det påvirkes ektra med campingvogn på slitasje på bak dekkene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har ikke noe problem med dette. men nå har jeg 4motion da så jeg veit ikke om det hjelper noe.

 

jeg har lagt inn 4graders camper bak og 3,5 grad foran og sliter ikke noe nevneværdig dekk av den grunn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmmm.... har 4 motion jeg å. de sa på bilverkstede der jeg had den at dem kunne ikke gjør noe. den kom alti til å slitte dekk. da de la inn verdiene til en passat sport 05 mod. sto verken at det var til 2wd el 4 motion, de har had bilen inne 2 ganger pga dekkslitasjen syns jeg var mye. men kan jeg ta bilde av skjemma å så ser du på det? jeg syns det er litt dyrt å slitt ut dekk til 2000 kr stk på 5000 km;(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det hjelper å bruke tallene for R36, men jeg hadde brukt et annet verksted

 

Hvor holder du til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feil spissing gjør at disse sliter dekk, så sant for/bakstilling ikke har slitte foringer/evt slakk i ledd/kuler osv...

Vært borti mange som "spreder" for mye fra fabrikk, så dekkene blir slitte på innside som du beskriver. Men at den alltid vil slite dekk er svada.

 

Er forskjellige verdier på hjulvinklene, alt ettersom hvilket understell det sitter på bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dem sa på verkstede at de kun kun juster spising.ellers de kun flytt brua på den å få mere slitasje på ene hjule en andre. den slitt mere dekk nu en før æ had 4hjulkontroll verka det så. noe så jeg sa til dem. da fikk jeg beskjed at det kunne ikke være tilfelle. har orginal fjernbak så er senket orginalt fra fabrik. e alså kun senka litt forran.har justert han opp foran pga de sa på verkstede at den var før lav å kom til å minske dekk slitasjen med å justere den opp. så da ble det gjort. va gjort på ett mekonomen verkstede. hiddenene ble tad ut fra passat 05 sport.sto verken at det var til 2wd el 4motion som min er da had 4hjulkontrolln på 17 toms felgene pga de had ikke utstyr så passa til 20 toms. men det ska vel neppe ha noe å si det da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bor i vesterålen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.