#1 Skrevet Juli 11, 2011 Blir det treff eller er det sommerpause?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2011 Har ikke mulighet til og delta i mrg, er i Nordsjøen.. Kommer den 26 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2011 Er bare til å stille, jeg rekker nok ikke noe treff denne gangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2011 jeg prøver å komme meg innover om jeg er ferdig på jobb:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2011 Da kjører vi hjemover igjen siden ingen andre stilte. Vi får håpe på bedre oppmøte neste gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 12, 2011 Ja, kanskje det. Vi er jo midt i fellesferien så mange er vel på ferie. Neste gang har jeg ferie:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...